Często zadawane pytania

  1. Ile czasu potrzebuję by zacząć korzystać z DatInfo?
    Udostępnienie usługi następuje standardowo następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia i uregulowaniu wpłaty za wybrany okres abonamentowy. Serwis jest w pełni skonfigurowany i spersonalizowany - dzięki temu można natychmiast rozpocząć pracę.

  2. Czy, aby uruchomic program DatInfo, wymagane jest przeprowadzenie instalacji we wlasnym zakresie?
    Nie, usługa jest świadczona w sposób kompletny poprzez serwis www.

  3. Nie mam strony www, czy mogę korzystać z DatInfo?
    Tak, można korzystać z DatInfo nie posiadąjąc własnej strony www.

  4. Co mam zrobić aby rozpocząć pracę z DatInfo?
    Przesłać zamówienie oraz potwierdzenie wpłaty na adres e-mail: info@datinfo.pl lub faks: 22 542 10 34. Rozpoczecie pracy jest możliwe natychmiast po otrzymaniu informacji o uruchomieniu usługi.

  5. Co to znaczy że serwis jest spersonalizowany?
    Serwis posiada szerokie możliwości ustawiania treści powiadomień, dla Państwa wygody w procesie instalacji wpisujemy treść wszystkich komunikatów z danymi Państwa biura.

  6. Czy mogę zmieniac treść wysyłanych powiadomień?
    Tak, w menu "Ustawienia" można modyfikowac treść wysyłanych komunikatów.

  7. Czy mogę wprowadzać dane nie będąc w swoim biurze?
    Tak, dane można wprowadzać z dowolnego miejsca

  8. Moje biuro pracuje od 8:00 do 16:00, czy klienci będą mieli dostęp do swoich danych poza godzinami pracy biura?
    Tak, serwis jest dostępny 24 godziny na dobę

  9. Skad moi klienci bedą wiedzieć, że są dla nich nowe informacje w programie DatInfo?
    System automatycznie powiadamia klienta poprzez SMS i/lub e-mail (zależnie od decyzji osoby wprowadzającej dane) o nowej informacji w serwisie.

  10. Ilu moim klientom moge udostepnić korzystanie z programu DatInfo?
    Serwis można udostepnić dowolnej liczbie klientów.

  11. Mam klientów którzy dużo podróżują, czy będą mieli dostęp do swoich danych poza swoją firmą?
    Tak, serwis jest dostępny wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu lub można odbierać SMSy albo
    e-maile.

  12. Czy przesyłanie danych przez DatInfo jest bezpieczne?
    Tak. DatInfo wykorzystuje technologie stosowane w bankowości internetowej.  Komunikacja z
    serwisem DatInfo jest realizowana za  pomoca szyfrowanego protokołu SSL, a serwis korzysta z certyfikatu GlobeSSL.

  13. Komunikuję się z klientami poprzez pocztę e-mail, czy zastosowanie systemu DatInfo może dać coś więcej mi lub moim klientom?
    Zdecydowanie tak. Z doświadczeń dotychczasowych użytkowników DatInfo wynika, że korzystanie
    z usługi przynosi wiele korzyści, a w szczególności zwiększa wydajność pracowników, obniża koszty komunikacji i ułatwia dostęp klientów do efektów pracy biura.

  14. Czy informacje zamieszczane przez moje biuro w programie DatInfo bedą widoczne dla wszystkich klientow?
    Informacje finansowe są dostępne tylko dla klienta, do którego są skierowane. Pozostale informacje mogą być umieszczane w folderach prywatnych lub ogólnodostępnych. Informacje umieszczone w folderach prywatnych sa udostępniane tak jak informacje finansowe. Informacje umieszczone w folderach publicznych są dostępne dla wszystkich klientów.